S4, A19: Na Anna-Kats grote overwinning met de Wildflower Girls gaat het gezin samen op vakantie. Katie is vastbesloten om een ontspannende, kindvrije dag met Greg door te brengen. Taylor verliest haar geld op Hollywood Boulevard en Anna-Kat wordt gedwongen om ze te helpen.