S1, A5: Een autoveiling in Ironwood. Sam voelt zich nostalgisch en wil op haar oude auto bieden. Marcel overtuigt z'n vader Wade om z'n beroemde chili te maken. Logan volgt het advies van Caitlyn op en gaat oude auto's restaureren. Zac doet mee aan een geheime straatrace. Caitlyn realiseert zich dat iedereen z'n eigen ding heeft en vindt het hare.