White Collar Van de wal
S5, A2: Peter wijst Neal een nieuwe tussenpersoon toe om een online zwarte markt te onderzoeken, maar Neals loyaliteit wordt op de proef gesteld wanneer hij een aanwijzing vindt die mogelijk leidt naar Mozzie.