Terra Nova Vanbinnen
S1, A11: Lucas racet om de laatste stukken van zijn mysterieuze apparaat in elkaar te zetten, voor de aankomst van de elfde pelgrimage. Jim en Taylor confronteren de 'Sixer'-mol van de kolonie. Skye wordt herenigd met een bekend gezicht en Terra Nova bereidt zich voor op oorlog.