Malawi Wildlife Rescue Vang me dan als je kan
S1, A6: Amanda en Mandy zetten alles op alles om een ver​​strikte hyena te helpen, een leeuw bedreigt een dorp, en het plan van het team om een groep van 13 apen vrij te laten wordt gedwarsboomd door een last-minute operatie en een aantal sluwe ontsnappingsartiesten.