Spidey And His Amazing Friends Vangen en loslaten / Constructiedestructie
S1, A24: Miles' vaderdagvistrip wordt onderbroken door het plan van Doc Ock om de haven over te nemen. Spidey, Hulk en Miss Marvel moeten hun beste beentje voorzetten wanneer een eekhoorn een ravage aanricht.