Bless the Harts Varkensproblemen in Little Greenpoint
S1, A6: Als Jenny ongevraagd Wayne aanmeldt voor het barbecuefestival, loopt alles in de soep. Ondertussen probeert Violet het morele dilemma van het eten van vlees aan te pakken en Betty loopt tegen een oude scharrel aan.