Edge of the Unknown with Jimmy Chin Vechten of sterven
S1, A3: In 2013 was prof-kajakker Gerd Serrasoles op een missie in Chiapas, in Mexico, toen hij bijna verdronk in een onverwachte draaikolk. Na 3,5 minuut onderwater moest hij worden gereanimeerd door zijn teamgenoten. Nu vertelt Gerd erover hoe het ongeluk nog steeds zijn benadering van risico’s beïnvloedt, als kersverse vader en Wereldkampioen.