S1, A5: De deelnemers krijgen onverwacht bezoek van een gast die een wedstrijd houdt met het rommeligste team. Eva stuurt een uitgeschakelde komiek terug om beroering te veroorzaken en er wordt nog een rode kaart uitgedeeld.