S1, A1: Nadat Jill Tim expliciet heeft gezegd de vaatwasser niet aan te raken, breekt hij hem om hem juist krachtiger te maken, meer een 'mannen'-vaatwasser. Jill heeft een sollicitatiegesprek, maar ze krijgt de baan niet en wanneer Tim haar probeert te troosten, maakt hij het alleen maar erger. Na een gesprek met Wilson probeert Tim het opnieuw en slaagt.