S5, A18: Janet realiseert zich dat de garage niet langer een geschikte plek is om te wonen voor Jr., Vanessa en de baby. Janet staat erop dat Michael gaat laten verbouwen. Als de aannemers naar zijn idee te duur zijn, besluit Michael de klus zelf te klaren met Jr.'s hulp. Maar het groeit ze al snel boven het hoofd. Op dat moment moet Franklin, die een gecertificeerd aannemer is, hen te hulp schieten.