Verhaal van de olifant
S2, A3: Ooit waren de Afrikaanse olifantenpopulaties overvloedig, maar door de jacht is hun aantal drastisch afgenomen. We nemen een kijkje in het leven van deze machtige landzoogdieren en zien wat parken als Addo en Tembe doen om ze te beschermen.