Home Improvement Verkeerde kanten
S1, A3: Als ze geen oppas kan vinden, laat Jill goochelaar Sir Larry Houdini op de kinderen passen, terwijl zij en Tim romantisch uit eten gaan. Tim wordt te veel afgeleid door een voetbalwedstrijd om aandacht aan haar te besteden. Intussen sluiten de kinderen de goochelaar op in een koffer als onderdeel van een goocheltruc, met onverwachte resultaten.