S2, A1: Voor de eerste aflevering zijn we in Zwitserland, waar de presentatoren een Lamborghini Aventador S, een Honda NSX en een volledig elektrische, Kroatische supercar genaamd Rimac Concept One testen. Richards bergbeklimming neemt een onverwachte wending. Ricky Wilson van The Voice UK en David Hasselhoff van America’s Got Talent gaan de strijd aan in het nieuwe Sterrenduel.