Verrader
S1, A5: 1992: Honeys wereld wordt op zijn kop gezet als ze ontdekt dat de dienst waar ze ooit vertrouwen in had niet is wat ze beweren, waardoor ze een drastische maatregel moet nemen en ieders leven op het spel moet zetten. 2000: Bunny beraamt Honeys volgende stap, die net zo drastisch is als degene die ze in het verleden moest nemen.