S1, A6: Daniel wordt op slag verliefd op een mysterieuze schoonheid die hij in de lobby van Mode tegenkomt (gastrol Salma Hayek) en vraagt Betty's hulp bij het identificeren van deze dame. Ondertussen proberen Betty en Hilda snel geld in te zamelen wanneer ze onverwacht nieuws krijgen, en Wilhelmina moet omgaan met een onverwachte gast: haar dochter (gastrol Jowharah Jones als Nico).