Iron Man Vijand van buitenaf, vijand van binnenin
S1, A6: Als Mandarin zijn mannen eropuit stuurt om een experimentele boot te stelen van Stark Enterprises komt het leven van Modoks vrouw, Alana, in gevaar. Modok benadert Iron Man in een poging haar te beschermen.