S4, A2: De ontmoeting tussen agent Nolan en agent Chen met een beruchte dief leidt hen tot een mogelijk grote overval rond het grote gala-evenement van Getty. Ondertussen verzamelt Nolan de moed om Bailey mee uit te vragen.