S1, A5: Iedereen geniet van de laatste gelukkige uren voor het concert op 30 december 2004. Binnen in Cromañón breekt er brand uit en er komen 194 jongeren om waardoor een hele generatie jongeren die van rockmuziek hield, wordt verscheurd. Net voor de verschrikking begint, maakt een onthulling de driehoek tussen Nico, Malena en Lucas nog verontrustender.