Smallville Visitor
S2, A18: Nadat zijn schoolvriend, Cyrus Krupp beweert een buitenaards wezen te zijn en dit lijkt te bewijzen door warmtevisie te gebruiken, gaat Clark op onderzoek uit en begint te geloven dat de jongen van Clarks thuisplaneet, Krypton, afkomt.