Breathe: Into the Shadows Vleugels en kettingen
S1, A3: Avinash en Abha zijn na de moord steeds ongeduldiger om Siya weer te zien. Kabir vindt een belangrijke aanwijzing in het onderzoek en Avinash voelt hoe de strop wordt aangetrokken. Een onaangename verrassing wacht hun als de ontvoerder een nieuwe eis stelt: weer een moord op een ander onwaarschijnlijk doelwit. Avinash moet doorgaan met deze moorden als hij zijn dochter terug wil.