Rosewood Vliegen en verre wegen
S2, A20: Rosie, Villa en TMI gaan naar een klein stadje om de moord op de voormalige burgemeester te onderzoeken. Rosie kampt met schuldgevoelens als Slade te maken krijgt met complicaties na zijn nierdonatie.