Bosch Vogelland
S3, A6: Groot nieuws over de LAPD, die een agent voor moord onderzoekt. Bosch begint inzicht te krijgen in het motief achter een reeks moorden. Robertson begint Bosch steeds meer te verdenken. Edgar vindt nog een verontrustend verband tussen Harry en een slachtoffer van moord. Irving helpt bij het onderzoek naar de 'Koreatown-moordenaar'.