Lab Rats: Elite Force Volg de leider
S1, A6: Nadat Skylar invalt als missieleider wanneer Chase afwezig is, wil Chase bewijzen dat hij onmisbaar is in zijn leider rol. Perry trekt in het missie kantoor.