S2, A8: Renee biedt Jason haar hulp aan met het luisterfeestje in een poging om hem voor haar te winnen. Whitney is gestrest over haar jaarlijkse functioneringsgesprek en zoekt steun bij Ola. De vraag blijft of ze ooit echt vrienden kunnen worden. Door haar nieuwe relatie twijfelt Sondi aan haar carrière. Barb volgt haar eigen advies op en leeft in het nu.