Code Black Vooraf opgestelde voorwaarden
S1, A3: Nadat ze 36 uur aaneengesloten onder Code Black hebben gewerkt, moeten de artsen in alle chaos Margaret O'Brien opvangen, de moeder van twee zonen die bij een ernstig auto-ongeluk betrokken waren. Mario zet Angus onder druk om een onnodige ingreep uit te voeren, maar als Leanne erachter komt, schuift hij Angus de schuld in de schoenen.