Nashville Voorzichtig Met De Stenen Die Je Gooit
S1, A9: Rayna en Juliette zitten vast aan hun optreden. Als Rayna voorstelt om de meisjes mee te nemen vindt ze dat Lamar haar niet langer kan gijzelen met allang vergeten familiegeheimen. Tot ieders verbazing zijn Juliette en Sean ervan door, maar daar is niet iedereen is blij mee. Deacon legt ‘t weer aan met een vroegere liefde en Avory volgt het advies van een nieuwe producent op, om meer ruimte te ...