S1, A1: Jiyoung, een vrouw met lang haar, zit elke avond op dezelfde tijd met gebogen hoofd voor dezelfde bushalte. Hyunmin, die de laatste bus na zijn werk neemt en bij dezelfde halte uitstapt, merkt haar op. Op een regenachtige avond vindt hij de moed om met haar te praten en biedt haar zijn paraplu aan.