Bob's Burgers Vrienden met Burger-delen
S5, A3: Bob wordt Teddy's trainingsmaatje nadat hij ontdekt dat zijn hamburgers hebben bijgedragen aan Teddy's slechte gezondheid. De twee schrijven zich in voor een bootcamp voor stuntmannen, waar hun vriendschap op de proef wordt gesteld. Intussen maken de kinderen een ijsbaan in de vriezer, terwijl Linda hun ondergrondse ijsworstelwedstrijd leidt.