Vuurvliegjes en verbondenheid
S1, A2: Als een onverwacht bewijsstuk in de 305 opduikt, proberen Rosewood en Villa een ernstig misdrijf op te lossen waar een zeer welgestelde man uit Miami bij betrokken is. Intussen worstelt Rosewood om een nieuwe romantische interesse te combineren met de eisen van zijn moeder, en krijgt Villa problemen tijdens het werk.