S1, A6: Het is supermaan vannacht. Ideaal voor een nachtelijk spel in de schuur, vinden Bibi en Tina. Tijdens een spelletje 'Waarheid of durven’ probeert Bibi Chico te ontfutselen wie die illustere vrouw is waarmee hij belde, en wat hij nou eigenlijk verborgen houdt.