Waarheid
S1, A6: Shay en Edward gaan op avontuur om Mahira te vinden. Lacey vormt een band met Linda. Kojo bereidt zijn verhuizing terug naar Ghana voor. Dee Dee vertrouwt Zoe iets toe.