Transparent Waarom bedekken we de spiegels?
S1, A10: Een begrafenis brengt alle Pfeffermans samen en verenigt hen met hun verleden - Shelly en Maura met oude vrienden, Sarah met haar ex en Josh met zijn tienerbabysitter, die een 17-jarige jongen meeneemt. Net als ze dachten dat er geen geheimen meer waren, komt de familie er met nog een paar.