S4, A5: Wanneer de boekhouder van drugshandelaar Lemond Bishop gearresteerd wordt door de FBI, moeten Alicia en Diane samenwerken met zijn tweede advocatenkantoor, dat over zijn illegale praktijken gaat, om erachter te komen of de FBI uit is op zijn legale bedrijven of op zijn drugsgeld. Ondertussen maakt Nick het Kalinda lastig.