S7, A6: Regina is verrast als Drizella haar nodig heeft, die op zoek is naar magie. Maar wanneer de harde waarheid bekend wordt, kan het Drizella naar een gevaarlijk pad leiden. In Hyperion Heights, vraagt Roni hulp aan Weaver met het zoeken naar antwoorden, en Tilly biedt Rogers wat intrigerend advies over Eloise Gardener.