Secret Level Warhammer 40,000: En ze zullen geen angst kennen
S1, A5: In de sombere duisternis van de verre toekomst gaat een genetisch gemodificeerde krijger die eeuwen aan de frontlinie diende, de confrontatie aan met zijn nalatenschap, terwijl zijn team op jacht gaat naar een gemuteerde magiër.