Crashing Warm-up
S1, A6: Als gast bij Arties podcast ontmoet Pete de sympathieke Sarah Silverman, die hem uitnodigt om bij haar en haar verzameling verdwaalde cabaretiers te logeren. Op aanraden van Sarah krijgt Pete een optreden als voorprogramma.