S1, A2: Tom is ontsnapt uit de gevangenis en voegt zich weer bij de gang van Fagin. Ondertussen, heeft Bill Sikes een klus in Madam Tussaud's, waar het wassenbeeld van Koningin Victoria wordt onthuld.