S1, A4: Geeta denkt aan de mogelijkheid dat Ishi’s verleden een ingewikkelde leugen is en ondervraagt Meera die nog een geheim blootgeeft. Als Geeta’s vermoeden klopt, kunnen Ishi’s vriendinnen ook in groot gevaar zijn. Al snel worden haar angsten bevestigd.