Vanderpump Rules Wat In San Diego Gebeurt…
S3, A9: Lisa adviseert Scheana om Stassi en Katie uit te nodigen voor haar vrijgezellenfeestje in Miami, maar Stassi wil de viering boycotten. Tiffany, de vriendin van Jax, regelt een VIP-weekend in San Diego voor de jongens, maar een nacht vol drank en losbandigheid zorgt ervoor dat Tom Sandoval Jax ervan beschuldigt dat hij te ver gaat.