Wat je nog hebt
S1, A6: Sarah en Holder ondervragen de familie en buren van een verdachte. De spanningen tussen Richmond en zijn campagne-adviseur Gwen lopen hoog op tijdens de voorbereidingen voor een belangrijk debat met de burgemeester.