Hush Hush Wat niet gezegd mag worden
S1, A2: Ervan overtuigd dat Ishi vermoord is, worden de treurige vriendinnen geplaagd door het mysterie: wie heeft Ishi vermoord en kunnen zij de volgenden zijn? De opvallend knappe inspecteur, Geeta Tehlan, begint de zaak te onderzoeken, maar na haar eerste ontmoeting met de drie vriendinnen denkt ze dat ze iets voor haar geheim houden, wat inderdaad zo is.