Ways to be Wicked
S3, A8: Niemand gelooft Ellie wanneer ze hen ervan probeert te overtuigen dat haar moeder, Betty, die zo lief lijkt, eigenlijk een sociopaat is. Grayson besluit Laurie te helpen met haar droom een taartenwinkel te openen, maar haar reactie daarop had hij niet verwacht. Bobby en Chick helpen Travis en z'n vrienden met hun plan het standbeeld van de poema van de campus te stelen.