Bored to Death We Could Sing A Duet
S3, A4: Terwijl hij Emily een 'jeugdige' tijd bezorgt, ontdekt Jonathan een advertentie van een detective die zichzelf voordoet als hem. Tijdens een avondje uit met Bernard verneemt George dat Richard Antrem een restaurant heeft geopend.