S2, A4: De Weissmans arriveren in de Catskills voor hun jaarlijkse zomerreis en proberen hun familietradities te volgen. Geruchten over Midge en Joels scheiding zijn aanleiding voor Rose om zich te bemoeien met haar dochters liefdesleven. Susie moet haar zomerplannen aanpassen in een poging om haar en Midge's carrièremomentum staande te houden.