S1, A1: Alles gaat perfect in het leven van vrienden Sinan, Danny en Leroy, totdat Sinan verliefd wordt op Hannah en de jongens verwikkeld raken in een grote rechtszaak waarin alle kaarten tegen hen gekeerd lijken te zijn.