Scorned: Crimes of Passion We Were Like Fire
S7, A1: Judy en Duane zijn op zoek naar spanning en wanneer ze elkaar ontmoeten, beginnen ze een geheime relatie. Niet lang daarna loopt hun vurige relatie volledig uit de hand.