S1, A4: De dood van Irving Thalberg is een shock voor de industrie en Brady maakt zich zorgen over zijn eigen gouden knul. Monroe riskeert zijn nieuwe relatie om een film en Brady American te redden. De aanpassingen aan het script van Hackett die door Celia gemaakt werden, worden goed ontvangen. Rose doet aan vrijwilligerswerk en vormt een band met een jonge, eenzame patiënt.