Empire Weg, verdomde vlek
S1, A6: Vernon zit in een lastige situatie. Ondertussen rijst de ster vant Jamal, maar zijn nieuwe gedrevenheid en ambitie kunnen problemen veroorzaken in zijn relaties. Om het nog erger te maken, verschijnt een mysterieuze vrouw uit het verleden van de familie met een grote verrassing.