Weglopertjes
S1, A5: Nu Nora weg is, biedt een aarzelende Eph hulp aan Setrakian. Ze proberen voldoende bewijs te verzamelen om een volledige quarantaine in de stad te kunnen rechtvaardigen. Fet ontdekt iets onverwachts in de tunnels van de metro. Een medisch noodgeval vormt een bedreiging voor het geniale plan van Palmer.